Några saker jag tänkt på



- Man kan göra hemliga meddelanden i Spotifyspellistor. Man kommer helt enkelt överens om vilken bokstav som gäller (Första, andra, tredje osv) och sedan läser man bara de bokstäverna i låttitlarna. Så kan man ju såklart välja låtar som förstärker budskapet. Då kan man helt enkelt göra den här listan:

1. I want you - Kings of Leon
2. Lua - Bright Eyes
3. Om du lämnade mig nu - Lars Winnerbäck & Miss Li
4. Var med mej nu - Mikael Wiehe
5. Easy/lucky/free - Bright Eyes
6. You will. You?Will. You?Will. You?Will. - Bright Eyes
6. Older Chests - Damien Rice
7. Utan dina andetag - Kent

Och skicka till sin stora, stora kärlek och tänka att om människan inser detta så är det ett litet bevis på att den är något att ha. Och för det andra: Om budskapet uppfattas så smälter man ju. Om man inte riktigt hatar smöriga, lökiga saker. Och de flesta älskar ju det, bara inte offentligt. Det är jättemånga som kollar på Grey's. Sen kommer man leva lyckliga i alla dagar och kunna säga: Minns du hur vi träffades? Och så återberättar man hela historien fast båda redan vet hur det gick till och hur det gick. För det är underbart att minnas. Och en berättelse är ingen berättelse förrän den berättats. Och sedan berättar man den, för det är det man gör med berättelser.


- Jag har diskuterat med mina sambos och vi har kommit fram till att om alla African Americans vill flytta tillbaka till Afrika så måste de kallas African American Africans. Triple-A's.


- Det hade varit en genidrag av mig att byta namn till "Maxi Millions". Många kallar mig redan Maxi och namnet Maxi Millions är extremt häftigt. Sen om jag ska bli läkare så kommer jag presentera mig som "Dr. Millions". Jag kan egentligen sluta skriva om det här nu, för du som läser fattar ju redan hur episkt jävla grymt det hade varit. Så nu ska jag väga min fars besvikelse över att jag inte längre kommer vara den sista som bär svennenamnet Lindsköld vidare mot alla fördelar jag kommer få av att ha ett så grymt namn som Maxi Millions.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ursäkta mig men bara för att du slänger bort ditt efternamn så fort du får chansen så betyder det inte att andra i släkten kommer byta bort det. Året är 2010 och även kvinnor kan föra efternamn vidare. Gör om gör rätt. :D

2010-03-08 @ 15:50:27
Postat av: Smackan

Frågan är inte huruvida jag gör rätt eller fel, frågan är huruvida far kommer bry sig!

2010-03-09 @ 00:47:28
URL: http://letitgrow.blogg.se/
Postat av: emelie

Klart han kommer. Fast att du blir läkare kommer väga över det. Sen har han ju sin andra son Fredrik "Fredrik i näs" johansson som aldrig kommer göra honom besviken, därför behöver du inte tänka så mycket på om du gör det eller inte. Fredrik will be there, så att säga.

2010-03-14 @ 22:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0