Pappa knäpper cykelhjälmen


Idag ska jag ansa mitt skägg. Detta är ju ändå en skäggblogg, för som vi visat är skägget så mycket mer än håret på din haka.
Jag ska ansa det för att slippa "pappa knäpper cykelhjälm"-effekten som uppstår när jag drar upp dragkedjan på min tröja. Skägget fastnar i dragkedjan och det gör ont. Genast kommer tårar i ögonen och jag blir ett barn i overall med cykelhjälm som skriker: AJ!  Och jag är alldeles varm och svettig för jag är fortfarande inomhus, det tar lång tid att klä på sig. Och så är jag inte sugen på att cykla längre.



Det finns en artist som kallar sig Phosphorescent, och 2007 släppte han en skiva som heter "Pride". Den är sjukt bra. Nu ska jag somna i soffan.


I stretch out in the dark and I am listening
Studying the sadness in your perfect limbs
Move them under mine until they learn to blend
And I will keep repeating til they understand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0