Lilla Omega

Klockan är 09:23 och jag har bestämt mig för att inte gå till skolan. De senaste dagarna har jag obsessat över hur jobbigt jag tycker det är att gå till skolan, och nu har det snöat hela natten så om jag ens kommer fram till skolan så kommer jag vara försenad och så jävla förbannad att jag antagligen mår mycket bättre av att stanna hemma trots den ångest det kanske innebär. Därför måste jag övertyga mig själv om det moraliska i att jag sitter här och dricker kaffe och slösurfar nu.

Greken kom tillbaks precis. Han gick upp tidigt och tog tåget till Ystad. Han hade missat att vartannat tåg var inställt, så han fick vänta 40 minuter på stationen. Sedan stannade tåget i Svedala och han fick vänta 20 minuter på att det skulle komma ett som tog honom tillbaks.

Igår gjorde vi american PANGcakes.

Greken var nervös över att Kissie ska operera sina bröst.

Jag och Crazy vann La Liga på näst svåraste svårighetsgraden på FIFA 10.

Jag insåg vad vinkelhastighet är och att det har den coolaste beteckningen av alla: Lilla Omega.


Nu ska jag studera hela dagen så att jag när jag lägger mig ikväll kan må bra och tänka: "Ja, jag hade rätt. Jag är en vuxen människa som kan göra medvetna, underbyggda val i mitt liv vilka i slutändan gör att jag mår bra."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0