Drömmar...

Nu har jag precis tagit min "morgonsittning". För er som inte vet vad en sittning är så kan jag avslöja att det är när man bajsar. Jag tog denna sittning tillsammans med en kopp kaffe. Jag vet inte om jag har gjort det med kaffe förr men hur som helst är det väldigt underskattat.


Jag är lite småtrött på min frisyr nu, den ser ut att komma direkt ifrån 80-talet

Jag har för tillfället svårt att tänka mig denna bild utan skägget, på fredag är det äntligen dags!

Natten till igår drömde jag att jag var hemma hos mina föräldrar. Mamma ville tvunget att jag skulle raka av mitt skägg. Utan att ens tveka gick jag in på toaletten och rakade av det! Jag testade inte ens några galna skäggfrisyrer. I drömmen tänkte jag inte på att det bara var en vecka kvar till projektets slut. Efter skägget var borta kom jag såklart på detta. Jag kom på en plan att inte berätta för Smacks att jag hade rakat mig utan istället använda mig av gamla bilder när jag skulle blogga. 
När jag vaknade förde jag handen över ansiktet och för första gången på länge kände jag mig lättad över att det var kvar.
Detta är andra gången under projektets gång som jag drömmer att jag rakar av mig skägget.
Detta är väl ytterligare ett bevis på att skäggväxten påverkar en psykiskt. Jag har aldrig förr i mitt liv (vad jag kan minnas) drömt konstiga drömmar om skägg.

Det jag sitter och funderar på nu inför fredagen 29/5 är ifall det är bra eller dåligt att ansiktet kommer kännas litet efter att skägget har sjungit sin sista vers?

//Pude



Kommentarer
Postat av: Stina

Jesus Christ Superstar.

2009-05-30 @ 18:12:36
URL: http://kristofferochstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0