Sår & hår (19 dagar kvar!)

Idag har jag prövat på att fläta skägget. Det var ganska svårt då jag inte är så flink i fingrarna när det gäller just flätning, men en fläta blev det!



På tisdag ska jag av en anledning träffa en människa jag aldrig träffat innan. Vi ska mötas på en plats här i lärdomsstaden Lund. Vi hade bestämt tid och precis innan jag skulle säga hejdå kom jag att tänka på hur vi skulle känna igen varandra. Så hörde jag mig själv säga: "Du kommer känna igen mig på skägget." 
  Mitt främsta attribut har blivit mitt skägg, till och med i mina egna ögon. 

I övrigt har helgen varit till stor belåtenhet. Jag var på fest i min gamla korridor, och Sofie som bor där är alldeles besatt av skägget. Hon berättade att hon länge varit fascinerad av skägg, men inte haft möjlighet att känna på kvalité och textur. 



Igår var det åttondelsfinal för F.C. PsyKicks. Vi vann med 2-0 och jag lyckades stänka in en balja! 
  Matchen i torsdags vann vi också, med 5-2 och till på köpet fick jag ett riktigt drygt skrubbsår på knät, precis som Pude också fick för ett tag sedan, innan hans knä svullnade upp. 


Såhär såg det ut i fredags.


Och såhär ser det ut idag. 

 Jag har ganska håriga ben. 

/Smacks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0