Recap...

Jag är jävligt dålig på att skriva inlägg här, det är något jag är mycket medveten om. Jag tror det handlar om en kombination mellan lathet och brist på inspiration. Jag ska försöka bättra mig. Jag ska nu försöka mig på en liten återblick av vad som har hänt sen sist jag skrev något här.

För någon vecka sedan satt jag på buss 60 ner mot stan. Jag lutade mitt ansikte mot min hand. När bussen stannade vid Prinsgatan såg jag två, vad jag upplevde som, uteliggare. Båda hade varsitt ståtligt grått skägg och satt och sög på varsin svalkande starköl på en bänk i solskenet. Av någon anledning tog jag bort handen från mitt ansikte och försökte möta deras blickar och visa att jag också hade ett mäktigt skägg. De såg mig inte och bussen gled vidare. Jag känner mig jävligt självsäker i mitt skägg till skillnad mot vad min skäggige vän Smacks verkar göra. Jag vill visa det för folk, jag vill att folk ska se att jag trivs i min frodande hårväxt. 

Jag älskar fotboll. Jag tänker på fotboll varje dag. Det är ganska sjukt.

Jag spelar i två korplag. Ett som jag tillsammans med ett gäng goda vänner har skapat, vi heter Fotboll För Dummies. Vi har en jävligt fet hemsida: www.fotbollfordummies.se
Det andra laget jag spelar i är med mitt jobb ICA Butiksreklam. Tabellen finner intresserade på www.marknadsserien.se
Jag har sedan jag skrev här sist spelat tre matcher, varav  två med FFD och en med ICA-laget. Det har blivit två segrar och en förlust. Det har blivit två jävligt jobbiga sår på mina knän. Det gör ganska ont fortfarande.
I första matchen hörde jag en i motståndarlaget skrika "Håll han med skägget!", det tyckte jag var ganska roligt.


Så här ser mina knän ut idag

För några dagar sedan var jag och fikade hos en vän som fyllde 25. Där träffade jag en av hans vänner som jag aldrig träffat förut. Han tyckte mitt skägg var snyggt! Han ställde massa frågor om det. Jag gillar när folk uppmärksammar mitt skägg.
Till alla som frågar om mitt skägg säger jag att det ska bli jävligt gött att raka av skiten den 29:e maj. Innerst inne tror jag att jag kommer sakna det.

Imorgon ska jag till Malmö på inflyttningsfest hos två klasskompisar från Folkhögskolan jag pluggade på i Jönköping.
Då ska jag även träffa Smacks, det kommer bli jävligt nice.


Detta är min planerade outfit för Lördagen i Malmö

Förutom detta har jag: 

Grillat i Slottsskogen
Spelat Fifa 09
Druckit öl
Fått 2 ex. av Anton Axélos singelomslag (som jag fotat och gjort formgivning på) www.myspace.com/antonaxelo
Slösurfat
Spelat Fifa 09
Druckit öl


Så här ser en nyduschad Pude ut


Det var allt från mig denna gång.
//Pude

Kommentarer
Postat av: Smacks

Fan vad snyggt håret och skägget blivit Pude! Ska bli kul att skägga imorgon.

2009-05-02 @ 00:29:39
URL: http://letitgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0