Slutspelskägg på köpet

Ikväll vann korplaget jag spelar i semifinalen i cupen och imorgon spelar vi final! 
  I matchen hade jag ett skott i stolpen preciiiiiis bredvid krysset och ett friläge som jag sjabblade bort. Jag slängde mig för att skjuta ändå, sköt rakt på målvakten och resultatet kan ni se nedan. 


Med lite fantasi ser det ut som ett hjärta eller en jordgubbe. Precis ovanför är det gamla såret som precis läkt. 

Och det är ju ganska självklart att jag har det fetaste slutspelskägget, fast det inte var meningen. Och i slutet vann vi på straffar. 

 När jag åt lunch idag pratade jag med Cina och Elin. De har också svårt att tänka sig mig utan skägg. Jag har ju knappt känt dem med skägg. Antagligen kommer de tycka att jag är så vacker utan skägget att de kommer bli nervösa och vågar inte prata med mig längre i skolan. (!) Men jag ska vara trevlig och säga att bara för att jag har en extremt len haka så kommer ingenting i mina relationer att förändras. Tror jag. HÖHÖ. 



/Smacks 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0