Passbild (2 dagar kvar)

En vän sade idag till mig att jag ska ta till vara av de sista skäggdagarna så att jag inte får en identitetskris och känner mig utlämnad och naken när skägget är av. Det tåls att tänka på.  Nu har jag satt trimmern på laddning iallafall. Den kommer behöva mycket djuice för att kunna ta sig an det gigantiska skägget. 

 Idag var jag hos polisen och hämtade ut mitt pass. Idiot som man är så ordnade jag ju passet typ EN VECKA innan skägget åker av. Så ända till 2014 kommer det vara den här bilden som alla länder kommer mötas av: 



Såhär i efterhand tänker jag att jag åtminstone kunnat fixa håret lite innan. Någonting liksom. 

Som svar på Pudes fråga har jag gjort 9 mål på 9 matcher! 

/Smacks

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj, här kommer det nekas inresa så det står härliga till. :D

2009-05-27 @ 17:08:57
Postat av: Anonym

Alltså Smacks du är så jävla het på den bilden! Kan inte slita blicken från den, hur gay det än må låta.

2009-05-27 @ 17:52:56
Postat av: Pude

Alltså Smacks du är så jävla het på den bilden! Kan inte slita blicken från den, hur gay det än må låta.

2009-05-27 @ 17:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0