17 dagar kvar!

Nu är det inte långt kvar tills skägget åker av. 17 dagar. Jag har börjat planera hur skäggrakardagen ska se ut. TYVÄRR är vi lediga i skolan den dagen. Det är en fredag. Men den helgen kommer bli helt underbar, och på måndagen ska vi öva samtalsmetodik och då jävlar kommer jag glänsa. 
  Jag kommer städa hela lägenheten kvällen innan och köpa supergod frukost. Sedan går jag upp tidigt, fast jag är ledig. Klockan 8 eller något sånt, och klockan 9 ska jag raka mig. Först rakar jag av polisongerna, så att jag får ett roligt bockskägg. Sedan rakar jag resten, men lämnar en liten tofs någonstans. 1x1 cm, så att det ser äckligt och konstigt ut. Sedan rakar jag av det med. Mustaschen kommer jag behålla ungefär en vecka tror jag, bara för att det är niez. 
  Dock behöver jag någon som tar massa bilder under tiden, så välkomna att anmäla intresse att komma hem till mig den 29 maj 08:45. 










Hittade en tråd om skägg på Flashback. Hett eller äckligt? 

https://www.flashback.info/showthread.php?t=688040



Kommentarer
Postat av: Jimson (som klippt och skuren för detta uppdrag)

Anmäler hairmed mitt intresse!

2009-05-13 @ 09:00:15
Postat av: Smacks

Lol. Seriöst, jag fattar inte hur du gör det.

2009-05-13 @ 17:27:41
URL: http://letitgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0