På morgonen

Idag tog jag sovmorgon till klockan 11 ungefär. Jag drömde om bågskytte och krig i mellanöstern. Häromdagen drömde jag också att en kompis till mig rakade av allt mitt skägg. Jag vaknade och förde genast handen till min haka i mitt förtvivlade nyvakna tillstånd, och skägget var kvar.

   Idag när jag vaknade och skulle gå den korta vägen från sängen till köket så låg kameran på en stol, och jag gick in på toaletten för att fota mig själv. Jag gillar den slitna morgonlooken, och skägget och håret är alltid extra snyggt när jag precis sovit.



  Idag är jag helt ledig. Jag har redan pluggat inför måndagens hobbytenta och sålunda ska jag spendera dagen med diverse goda böcker och Zelda!

/Smacks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0