Long time no seen...

Anledningen till att jag inte skrivit här på ett bra tag har delvis med lathet att göra. Det har också att göra med att det hänt massa saker den senaste tiden. Det viktigaste som hänt är att jag och några goda vänner startat ett korplag(!) vid namn "Fotboll för dummies", detta är en dröm jag och Hank haft i många år, nu blir det äntligen verklighet!
Jag har tagit på mig äran att bära upp lagkaptensbindeln i medgång och motgång. Jag hoppas även att min vassa högerslägga får ta hand om frisparkarna så att en och annan ribba kan ryka åt helvete!
Nu väntar det svåra uppdraget att fixa fram vår matchdress som förhoppningsvis blir följande färger:

Brun tröja
Beigea shorts
Orangea sockar

Förutom detta så ska min gode vän Anton snart släppa singel och skiva, vilket innebär massa jobb för mig. Massa roligt jobb. Vi har haft några idémöten och om några helger är det dags för fotografering.

Mitt jobb har köpt in en Canon EOS 5D mark II, en orgasmframkallande kamera på 21 megapixel.

Mitt hår växer och frodas. Mitt skägg kanske växer, men det känns som att det står still.

Min lägenhet är freezing cold, måste ringa och klaga.

Jag längtar till den 6:e mars då det är en riktigt fet fest i Gbg. Då får jag träffa min skäggbroder igen.


//Your own Pude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0