Kitty har långt häftigt hår.

Hela dagen idag har de sänt radio på tv i kanal 2.
   På ett torg i Malmö har de satt upp en radiostudio och där sitter ett gäng och sänder radio framför tevekamerorna.  En av dessa är Kitty Jutbring. Hon brukar medverka i programpunkten "relationsrådet" i programmet "Christer" i P3.
  Som alla vet så är det skoj att se hur radiopratare egentligen ser ut, eftersom man får en så tydlig bild av människors röster.
  Innan jag såg hur Kitty ser ut skulle jag mycket väl ha kunnat tänka mig att hon skulle se ut som hon faktiskt gör! (?)
Dock lite snyggare. Hon är inte jättejättesnygg, men hon blir ändå det på något sätt.  Och jag är besatt av henne, och har suttit framför teven i ungefär två timmar idag, redan. Och jag tror att det beror på två saker mest av allt. Hennes dialekt för det första. Hon har den här extremt heta, lite halvhesa kaxiga göteborgsdialekten.
   För det andra är hennes hår inte av denna värld. Det är stort, vackert och 80-tal.
Precis som mitt hår ska bli.





Jodå, hon har en speciell utstrålning, den där Kitty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0