En hårig jefel!

Igår var det julfest i korridoren, och som vanligt började alla applådera och ville att jag skulle spela ett par toner på Nelly. (?)



Och jag vet inte om det är vinkeln, ljuset eller något annat, men se så tjockt och frodigt håret ser ut! För att inte tala om skägget.
   Nu är det sista helgen i Lund innan jul och på söndag eftermiddag åker jag hem till min familj. Då kommer mitt hårväxande nog få ett större socialt genomslag, eftersom långt hår och skägg inte är lika accepterat hemma som det är här. För att inte tala om julafton, när släkten ska hantera både faktumet att jag har långt hår och det att jag studerar psykologi.

"Ah, då får jag gratis hjälp då sen när det gått utför!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0