3 ggr Smacks!

Nu är det juletid och skägget har blivit rejält mäktigt. Ibland står jag framför spegeln och bara njuter av hur frodigt det är. Samtidigt kontemplerar jag över huruvida det ser ovårdat och vildvuxet ut. Men då tänker jag på psykologdoktoranden som hypnotiserar folk, och han har ett RIGTIGT stort skägg, samtidigt som han brukar ha ett byxben upprullat, prata som Mr. Mackie och faktiskt hypnotiserar folk.

Nedan följer tre bilder på hårets utveckling.



Jag är glad för jag tar en paus i utstädandet av rummet. Jag ska flytta.





Lite mer seriös, powsingbild.



Här undrar jag lite om skägget kommer växa ihop med håret under örat. Det hade varit lite äckligt. Väldigt äckligt. jag får ta ett snack med Pude om det är så att man får klippa lite då. Annars är ju den enda regeln vi har att man får trimma muschen då den börjar växa in i munnen. För det är vidrigt när den gör det. Jag har ju en väldigt ståtlig mustasch också. Som ni ser på bilden är den snart lika tjock som min näsa är.

Jag är också väldigt förväntansfull inför den dagen då jag kan ha tofs. Jag tror det är snart. Skulle jag testa nu skulle jag nog kunna ha en liten tofs längst bak.

Imorgon åker jag hem till min familj för att fira jul. Då kommer det egentligen första "testet" av håret. Jag är ganska säker på att min mor, lillasyster och far kommer reagera. Mestadels negativt. Men det ska inte få stoppa mig. Effekten kommer ju bli större för dem, då vi inte setts på länge.
  Ni kan vänta er en fet uppdatering nu kring jul, om hur det gick!

/Smacks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0