Helgens bravader

I helgen har jag varit på en fest i ett berg. Jag hade fruktansvärt höga förväntningar på den här festen då den hypats väldigt mycket. Tyvärr levde den inte riktigt upp till alla förväntningar hos mig, trots att det var trevligt.
Man kan säga att festen hade 4 higlight moments enligt mig:

1. När jag och Macu väntade utanför pissoaren på att "Erik & Mackan"-Erik skulle komma ut för att sedan i kör skrika "Fritera det där som du har där" varpå han svarade "då!". Han var soft.

2. När glasstjuven (kommer berätta mer om den här killen och varför han fick detta smeknamn vid annat tillfälle) berättade att hans favoritglass är Cornetto Jordgubb.

3. När jag och Macu insåg att vi har exakt samma färg på våra skägg.

4. När jag står jämte en väldigt lång kille och framstår som en dvärg.


Samma färg!


Dålig kvalle men man ser ju klart och tydligt att jag ser ut som en dvärg.


Jag i dagens duschfrilla.


//Pude

Kommentarer
Postat av: Anonym





han har liksom dreads I skägget, slå det om ni kan!

SLÅ DET OM NI KAN LETITGROW!

Postat av: Lager

Shit pude, det börjar ju bli nåt av det dära skägget! haha awesome, keep it up!

2009-03-09 @ 18:29:54
URL: http://anderslagesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0