En låtinspelarhelg.

Hela helgen har jag suttit helt still i min lägenhet och spelat in musik. En våg av kreativitet kom över mig och jag njöt av att tycka det var kul igen. 

Två låtar blev det, som ni kan lyssna på på min: www.myspace.com/marcuslindskold

Om du bär skägg så förutsätter folk nästan att man på något vis håller på med musik. Antingen att man utövar det, tycker om det, eller är en dryg roddare. De har alltid skägg. Utan undantag.
   Så kanske är det skägget som gett mig tillbaka min gnista. 





Jag försökte fläta det häromdagen, och hade jag bara varit lite flinkare med fingrarna hade det nog fan gått vägen. På bilden ovan ser det lite konstigt ut eftersom hälften av skägget är bakom tröjan. 
   Jag har  också märkt att det är svårt att ha på sig tröjor med hög krage. Detta eftersom skägget tenderar att hamna utanför och likt en clownkrans breda ut sig längs kragen. Det ser så jävla löjligt ut. 



Zlatan gjorde 2 mål ikväll varav ett som var en apsnygg frispark. Jag skrek rakt ut.  På bilden här smeker Ibra sin haka och funderar på om han inte skulle anlägga ett stort helskägg.  
  
  I sommar ska jag ut och tågluffa, precis som sig bör när man försöker leva upp till det långhårigas vara. Då ska jag åka förbi Milano och se om jag kan träffa Zlatan. Hoppas att han ej har semester. 

/Smacks 

Kommentarer
Postat av: Jimson

Jahadu. Det är DÄRFÖR Milano lock-ar. Should have seen it kam-ing!

2009-03-17 @ 22:38:31
Postat av: Smacks

Ojoj, vilken kavalkad. Jag vet inte ens om jag vågar svara på detta.

2009-03-18 @ 07:43:24
URL: http://letitgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0