"Man hör ihop på något sätt."

Nu har det gått 47 dagar sen vi startade projektet, och om vi jämför kan man se en liten, men tydlig skillnad.


 
Början av december.



Idag.


Det känns bra att se det och jämföra såhär. För den senaste veckan har det verkligen känts som om håret slutat att växa. Speciellt skägget. 
  Samtidigt har jag studerat ganska intensivt och haft annat att tänka på, och inte kunnat ge mitt hår den sedavnliga uppmärksamheten.

  Imorgon har jag tenta, och kvällen ska jag tillbringa framför Jonas Gardells utmärkta serie "De halvt dolda". Sen ska jag vara uppe hela natten och smida onda planer, så att jag somnar sent, sover länge och vaknar sent. Tentan är nämligen 14:00, och jag vill inte vara uppe hela förmiddagen så att jag kan fjanta mig och få ångest osv. För nu är jag ganska säker på att det kommer gå ALLA TIDERS.

  På tal om tv passar det sig med ett filmtips.




Ben & Gunnar - En liten film om manlig vänskap (1999)

En film som kretsar mycket kring just skägg och manlig vänskap. Niez.
 Finns att tanka här: http://thepiratebay.org/torrent/3215342/Killinggangets_En_liten_film_om_manlig_vanskap_-_Ben_och_Gunnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0