Sammanfattning av mitt 2008

Nu några dagar in på 2009 när jag äntligen nyktrat till ska jag göra ett tappert försök att minnas vad som hänt mig föregående år.

Jag har lyckats med följande:

Fyllt 23.

Blivit morbror.

Fotat en jävla massa ordspråksbilder.

Fotat för några olika band.

Sett en av mina bilder i Metro.

Inte tjänat en krona på mina bilder.

Rakat av allt mitt hår.

Gått ut Folkhögskolan jag läste på.

Lämnat Jönköping för Göteborg.

Bara varit på en festival: Siestafestivalen.

Fått "Stockholm Boogie"-känslor på sommarens bästa kväll uppe vid Skansen Kronan.

Haft sommarvikariat som originalare på ICA Butiksreklam.

Fastnat för enfärgade t-shirts.

Fått fast jobb som bildhanterare på ICA Butiksreklam.

Köpt något för över en miljon svenska kronor.

Börjat få dåligt minne.

Fått smeknamnet "Luckan" på grund av att jag alltid får minnesluckor när jag druckit.

Gjort storstilad comeback med julkalendern "Dagens kuk".

Börjat odla ut mitt hår och skägg.


Det har faktiskt hänt ganska mycket under det här året. Det bästa som hänt var nog att jag flyttade till Göteborg, vilket jag tycker fler borde göra, t.ex. du Smacks.
Nedan följer bilder på mig från 2008.










Jag återkommer med bilder från nyårsafton när jag har fått tag på de bilder som togs.

//Pude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0