Creamy cheese from Lombardi.

Igår var det korridorsfest. Vi var vuxna, gjorde olika pajer och sallad. Efter maten spelade vi "Rappakalja" på engelska.

   Vi skulle förklara ordet "Bozzetti", och Fredrik skrev "A creamy cheese from Lombardi".

Nu är det Fredrik som kallas "Creamy cheese from Lombardi".


Jag imorse. Jag ser lite ut som Spaic efter ett tredagars tjack-race. Eller, Spaic helt enkelt.


Idag vaknade jag upp, åt resterna av pajen och kollade på Miami Ink. Det slog mig att för att fullfölja detta projekt, och bli långhårig fullt ut, så MÅSTE vi skaffa tatueringar.
  För vem har sett en långhårig människa som inte har en tatuering? Jag känner inte en som känner en som inte sett en långhårig människa utan tatuering.

  Smärtan bryr jag mig inte om längre, det var mer när jag var liten som jag var rädd för att det skulle göra ont. Det gäller bara att hitta något som är riktigt häftigt. Tatueringar är ju som bekant något som är jävligt enkelt att tycka illa om.
  
   Funderar på att gå på Tokkas linje och gadda in ett skivomslag. Men det har ju sina baksidor det med.

Framförallt höjer ju tatueringen "Whatevvah"-statusen signifikant. Och i sommar när vi går omkring med flip-flops, linnen med extremt stor krage, deffade revbensspjällkroppar, salt-vattnigt hår och trasiga shorts så kommer det att sitta som en tofs i håret.

Jag har inte städat mitt rum på några veckor, och det har bildats en gång från dörren till toaletten, datorn och sängen. Däremellan ligger allsköns saker som jag inte orkar plocka upp. Men en sak har jag märkt: Jag har ingen ångest över det, vilket jag brukade ha innan. Nu tänker jag mer: Jag städar när jag känner för att städa.

 Nya Smacks vs. Gamla Smacks,    1 - 0


Ah, så fylligt det ser ut.


Imorgon börjar termin 2:orna och vi ska vara trevliga mot dem osv. Det ska bli najs.

/Smacks

Kommentarer
Postat av: fifflan

vad har du för kamera? hehehe fotonörd som jag är...

och nu länkar jag er - bara för att jag älskar skäggiga män.

2009-01-20 @ 00:56:46
URL: http://lionsmane.blogg.se/
Postat av: Smacks

En Canon 450D äre.



Hurra! Tack för länken!

2009-01-20 @ 09:46:02
URL: http://letitgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0